Мальчик М. В. Реклама в Інтернеті: теоретичний аналіз та особливості / М. В. Мальчик, І. П. Адасюк // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". Сер. Проблеми економіки та упр. - 2021. - 5, № 1. - С. 75-85. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.Проаналізовано основні показники ринку інтернет-реклами в Україні та визначено найпопулярніші види реклами у мережі. Розкрито основні завдання інтернет-реклами як важливого інструменту маркетингової стратегії для будь-якого виду діяльності. Вдосконалено класифікацію реклами в інтернеті, основні види згруповано за одинадцятьма виділеними ознаками. Розкрито сутність кожного виду реклами, теоретичне розуміння яких надасть змогу рекламодавцю прийняти ефективне рішення щодо доцільності застосування рекламних інструментів, налаштувань, мінімізації ризиків у просуванні, раціонального використання рекламного бюджету, підвищення результативності після завершення показу. Здійснено порівняльну оцінку та виділено особливості найпопулярніших видів реклами, розкрито переваги та недоліки інтернет-реклами з метою вдосконалення її теоретичного аналізу. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.0-803.81
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409:А:ПЕУ Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|