РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000792366<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Уголькова О. З. 
Цифровий маркетинг та соціальні мережі / О. З. Уголькова // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. - 2021. - 3, № 1. - С. 146-152. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Досліджено стан та особливості цифрового маркетингу в сучасних умовах діяльності підприємств. Важливим аспектом роботи є аналіз ролі соціальних мереж як одного з найважливіших маркетингових інструментів. Виокремлено особливості використання таких соціальних мереж, як Facebook та Instagram для підтримки бренду та розвитку бази потенційних клієнтів. Виявлено, найефективніші способи використання соціальних мереж як маркетингового інструменту. Охарактеризовано основні тенденції та нововведення в використанні соціальних мереж, що будуть найбільш значущими для маркетологів у 2021 і 2022 рр. з огляду на розвиток цифрових технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У521.1ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101837 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського