РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000792616<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мокрій Т. Ф. 
Удосконалення контактної пари "колесо-рейка" для покращання умов взаємодії з колією залізничних екіпажів з підвищеним осьовим навантаженням / Т. Ф. Мокрій, І. Ю. Малишева, Н. В. Безрукавий, І. М. Ладигін // Техн. механіка. - 2021. - № 4. - С. 129-136. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Сьогодні у світі все ясніше простежуються тенденції розвитку залізничного транспорту у напрямку підвищення осьових навантажень вантажних вагонів, що дає значний економічний ефект. При цьому відіграє роль не лише конструкція вагона, але й коефіцієнт вантажопідйомності: чим вище цей коефіцієнт, тим економічно ефективніше використання вагона. Тому один з пріоритетних напрямків в освоєнні зростаючих об'ємів перевезень вантажів і підвищенні ефективності роботи світових залізниць - це збільшення вагових норм вантажних потягів. Для підготовки мережі залізниць до пропуску вагонів з підвищеними осьовими навантаженнями потрібна розробка заходів по зниженню деформованості колії, зокрема, підбір відповідних профілів коліс і рейок. Мета роботи - розробка рекомендацій щодо удосконалення контактної пари "колесо-рейка" для покращання умов вписування залізничних екіпажів з підвищеним осьовим навантаженням у криволінійні ділянки колії вітчизняних залізниць. Наведено розроблений зносостійкий профіль головки рейки R-ITM. Вивчено вплив нового профілю на процеси взаємодії з колією різних вантажних вагонів при розрахунках їх вписування з постійною швидкістю в криву радіуса 300 м. При цьому особлива увага приділялася взаємодії з колією вантажного вагона нового покоління з візками моделі 18-9817 з підвищеним до 25 тс осьовим навантаженням. Виконані дослідження дозволили сформулювати такі рекомендації: для покращання умов вписування у криволінійні ділянки колії залізничних екіпажів з підвищеним осьовим навантаженням, зниження негативного впливу на колію та збільшення рівня безпеки руху рекомендовано використання нових розроблених профілів контактної пари: у вагонах - профілів ободів коліс ІТМ-73-03; на колії - профілів головок зовнішніх рейок R-ITM та головок внутрішніх стандартних рейок Р65.


Індекс рубрикатора НБУВ: О22-015.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16745 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського