РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000792754<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Баранецька А. Д. 
Сторителінг як стратегія розбудови PR-комунікацій / А. Д. Баранецька // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2020. - № 3. - С. 53-58. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Мета роботи - вивчення функціональних можливостей застосування сторителінгу в PR-комунікаціях. Під час розгляду порушеного питання, зокрема вивчення та систематизації наукових засад феномена сторителінгу, його структурних елементів та організації матеріалу, а також функціональних можливостей як комунікаційного засобу застосовано методи синтезу й аналізу, рецепції, описовий та узагальнення. Представлено формат розповідання історій як вагоме соціокультурне комунікаційне явище в сучасному інформаційному просторі та нову технологію організації діалогу з громадськістю. Закцентовано увагу на таких домінантних характеристиках сторителінгу, як емоції, ідентифікація, персоніфікація. Охарактеризовано сторителінг як актуальний формат організації інформації в PR-комунікаціях. Осмислено сторителінг як важливий комунікаційний інструмент в організації зовнішніх і внутрішніх комунікацій організації. Описано базові характеристики сторителінгу у формуванні комунікаційної взаємодії з різними аудиторіями. Виділено основні напрямки його функціонального застосування у корпоративному спілкуванні. Розкрито сторителінг як вагомий та оперативний інструмент формування довіри зі споживачами. Подано моделі організації матеріалу в історію. На прикладі відомого бренду "Моршинська" та компанії "Нова пошта" здійснено аналіз реалізації сторителінгу, описано базові аспекти встановлення комунікаційного контакту з аудиторію та критерії потенційної ефективності розповідання історій. Описано та систематизовано аспекти реалізації сторителінгу в PR-комунікаціях. Висвітлено основні напрямки втілення історій та особливості їх розбудови. Представлено сучасні практики застосування сторителінгу в сучасних паблік рилейшнз. Положення, викладені у роботі, можуть бути застосовані під час організації PR-комунікацій та іміджевих стратегій, а також подальшого вивчення комунікаційних практик у різних сферах.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676 + Ч62 в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244:Соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського