Балашов Е. М. Метакогнітивний моніторинг саморегульованого навчання студентів : автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07 / Е. М. Балашов; Національний університет "Острозька академія". - Острог, 2020. - 40 c. - укp.Дисертаційне дослідження присвячено проблемі метакогнітивного моніторингу саморегульованого навчання студентів. Результати комплексного дослідження саморегульованого навчання студентів репрезентуються крізь призму інтегрального, особистісного, мотиваційно-вольового, емоційно-поведінкового комунікативного, когнітивного та метакогнітивного рівнів. Особливу увагу приділено вивченню чинників процесу саморегуляції навчання студентів закладів вищої освіти. Розкрито психологічний зміст саморегульованого навчання студентів у конкретних психолого-педагогічних умовах, що формувалися з урахуванням вимог навколишнього соціокультурного середовища, у контексті автономного та відповідального досягнення визначених особистісно-професійних цілей у взаємодії його основних суб'єктів (студент, студентська група, викладач). Саморегуляцію навчальної діяльності студентів розглянуто як метакогнітивний рівень ініціювання, мотивування, моніторингу, оцінювання та контролю автономним суб'єктом навчальної діяльності всіх видів і форм власної зовнішньої і внутрішньої активності, які спрямовані на досягнення визначених цілей навчальної діяльності, особистісний і професійний саморозвиток і самореалізацію. Розроблено й апробовано тренінгову програму з підвищення ефективності саморегульованого навчання за відповідними рівнями. На основі результатів апробації розроблено психолого-методичні рекомендації, спрямовані на підвищення рівня ефективності саморегульованого навчання студентів та пов'язані з ефективністю метакогнітивного моніторингу за такими напрямами, як урахування інтегральних, особистісних, мотиваційно-вольових, емоційно-поведінкових, комунікативних, когнітивних і метакогнітивних характеристик студентів, формування у студентів знання про ефективне саморегульоване навчання, формування навичок ефективного метакогнітивного моніторингу в саморегульованому навчанні. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.42-8 р3 + Ю940.3-734.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА447008 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|