Теоретико-методичні засади психолого-педагогічного супроводу виховання і розвитку дошкільників із родин учасників бойових дій і внутрішньо переміщених осіб : монографія / І. О. Луценко, В. У. Кузьменко, Л. О. Калмикова, І. О. Лапченко, С. І. Паворознюк, О. Д. Рейпольська, Я. О. Ольшевська, І. Г. Андрущенко; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Переяслав : Домбровська Я. М., 2021. - 265 c. - Бібліогр.: с. 232-244 - укp.Висвітлено проблеми, концепцію, методологію, методику та технології психолого-педагогічного супроводу виховання і розвитку дітей. Розкрито емпіричні дані щодо індивідуальних, особливостей розвитку і виховання дітей та здійснено їх інтерпретацію. Обгрунтовано модель індивідуального психолого-педагогічного супроводу. Викладено концепцію, педагогічні умови та методику професійної підготовки майбутніх вихователів і психологів закладів дошкільної освіти до застосування технологій психолого-педагогічного супроводу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.3 + Ю984.001
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА853993 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|