Збірник ситуаційних (кейсових) завдань з навчальних дисциплін "Інновації та інноваційна економіка", "Інноваційний розвиток підприємства", "Інновації та маркетинг інновацій", "Маркетинг інновацій", Digital-marketing", "Технології та новації" : навч. посіб. / уклад.: І. М. Буднікевич, Є. І. Венгер, О. В. Кифяк, І. А. Крупенна; Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. - Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича : Рута, 2021. - 131 c. - Бібліогр.: с. 128-131 - укp.Включено тексти конкретних ілюстративних ситуацій пов'язаних з інноваціями, інноваційним розвитком, інноваційною економікою, інноваційним менеджментом та маркетингом, digital-marketing підібраних за матеріалами періодики, мережі Інтернет, сайтів компаній, консалтингових компаній, які допоможуть студентам оволодіти кейсовим методом навчання. Case-method, метод конкретних ситуацій (МКС) - це метод навчання, що дав змогу багато в чому реалізувати концепцію практикуючого навчання в умовах аудиторних занять. До ситуацій сформовані запитання та завдання які допоможуть узагальнити попередні знання з довузівської підготовки, використати навички кваліфікаційного рівня - бакалавр та магістр, розвинути креативні риси особистості, перспективне мислення студентів і дасть змогу використати їх у сучасній інноваційно спрямованій економіці. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.271.19 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: СО37874 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|