Супрун Д. М. Теорія та практика професійної підготовки психологів в галузі спеціальної освіти : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.03 / Д. М. Супрун; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2018. - 40, [1] c. - укp.Обгрунтовано концептуальні засади теорії та практики професійної підготовки психологів, визначено їх сутність та структуру. Окреслено принципи та педагогічні умови професійної підготовки психологів у галузі спеціальної освіти. Визначено наступні компоненти досліджуваної професійної підготовки: професійно-мотиваційний, когнітивно-компетентнісний, операційно-діяльнісний, результативно-рефлексивний. Вказано, що ці структурні компоненти є взаємопов'язаними, взаємозалежними та доповнюючими один одного. Відповідно до кожного структурного компонента визначено критерії та показники рівнів їх сформованості. Ідентифіковано сучасний стан сформованості компонентів професійної підготовки психологів у галузі спеціальної освіти відповідно до функціональної системи компонентів зазначеного процесу. Розкрито теоретичну та практичну сутність новітніх тенденцій професійної підготовки психологів у вищих навчальних закладах. Науково обґрунтувано, розроблено й експериментально перевірено функціональну систему професійної підготовки психологів у галузі спеціальної освіти, розкрито педагогічні умови її реалізації та визначено її ефективність. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 р30-2
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА433642 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|