Креденець Н. Я. Теорія і практика соціального партнерства у професійній підготовці фахівців сфери послуг в Австрії та Німеччині : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. Я. Креденець; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих. - Київ, 2018. - 20 c. - укp.Здійснено аналіз стану дослідженості проблеми професійної підготовки фахівців (далі - ППФ) сфери послуг (далі – СП) в Австрії та Німеччині в працях вітчизняних і зарубіжних науковців. Розкрито теоретичні та практичні засади цього явища. Проаналізовано законодавче забезпечення соціального партнерства в професійній освіті цих країн та його спрямованність на врегулювання відносин між соціальними партнерами в цій сфері. Визначено структурні особливості соціального партнерства у ППФ для СП (водопостачання/водовідведення) в Австрії та Німеччині, що супроводжуються пошуком шляхів формування змісту освіти на принципах модульності, профільної спрямованості, кредитного виміру якості, єдності теоретичного та практичного компонентів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4АВС) + Ч464(4НІМ)
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА433688 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|