Теребух А. А. Іміджеологія та PR в туризмі : навч. посіб. / А. А. Теребух, М. В. Лущик; Національний університет "Львівська політехніка". - Львів : Вид-во Тараса Сороки, 2021. - 256, [1] c. - Бібліогр.: с. 27-30 - укp.Розглянуто іміджеологію у туризмі, увагу приділено теорії, методології та практиці. Акцентовано на іміджі туристичної організації. Досліджено об'єкти та методи формування іміджу в туристичній сфері, вивчено структуру іміджу туристичної організації. Розкрито загальні поняття та цілі формування фірмового стилю туристичної організації. Вивчено основні елементи фірмового стилю. Розглянуто носії фірмового стилю: елементи діловодства, рекламу в пресі, друковану рекламу, радіо- і телерекламу, рекламні сувеніри, зовнішню рекламу, засоби пропаганди тощо. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.3 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА854178 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|