Вовчанська О. М. Live streaming як інструмент цифрового маркетингу / О. М. Вовчанська, Л. О. Іванова // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2021. - № 3. - С. 32-39. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.Розкрито особливості й обгрунтовано переваги застосування технології Live streaming у цифровому маркетингу та у маркетингових стратегіях комунікації зокрема. Розкрито технологію Live streaming, досліджено її традиційні канали та методи у цифровому маркетингу, з'ясовано основні типи стримінгових платформ, кожна з яких пропонує різні функції, однак результатом завжди є зворотний зв'язок із наявними чи потенційними споживачами. Установлено, що внаслідок розвитку цифрових технологій та пандемії COVID-19 компанії активно використовують Livestreaming e-commerce. Досліджено, що найвагомішою особливістю live stream shopping є так звана безшовність, тобто процес купівлі організований якнайпростіше для споживачів. Сучасна бізнес-практика підтверджує, що технологія Live streaming домінуватиме у маркетингових комунікаціях компаній, позаяк вона є малобюджетною, забезпечує прозорість компанії, викликає довіру і зворотний зв'язок зі споживачами, охоплює велику аудиторію. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 ф + С5*333.4*148:У
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23244:екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|