Tanana S. Organizational-pedagogical conditions as factor of readiness of future specialists of service sector to dialogue communication: problems and perspectives = Організаційно-педагогічні умови як чинник формування готовності майбутніх фахівців сфери обслуговування до діалогової комунікації: проблеми та перспективи / S. Tanana // Екон. вісн. ун-ту/Ун-т Григорія Сковороди в Переяславі. - 2022. - Вип. 52. - С. 22-28. - Бібліогр.: 13 назв. - англ.Досліджено організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутніх фахівців сфери обслуговування у професійній діяльності. Мета статті - визначення організаційно-педагогічних умов, що сприяють формуванню готовності майбутніх фахівців сфери обслуговування до діалогової комунікації у професійній діяльності. Застосовано сукупність наукових методів і підходів: системний, структурний, порівняльний, факторний, що дозволило реалізувати концептуальну єдність дослідження. Спілкування є важливим соціально-психологічним аспектом будь-якої діяльності, оскільки саме у цьому процесі виявляється справжня сутність людини. Виявлено, що готовність до діалогової комунікації виступає інтегративною якістю особистості професіонала (фахівця сфери обслуговування), яка полягає в активному формуванні необхідних теоретичних знань, практичних умінь і навичок, забезпечує результативність формування даної комунікації. У структурі готовності майбутнього фахівця с фери обслуговування виділено мотиваційний (позитивне ставлення й інтерес до професійного спілкування), когнітивний (теоретичні знання про сутність і особливості ділової комунікації), комунікативний (володіння фахівцем комунікативною компетентністю, яка передбачає комунікативні, лінгвістичні, професійні уміння) компоненти, що слугували підгрунтям для визначення критеріїв, показників, рівнів сформованості готовності в майбутніх фахівців сфери обслуговування. Отримані результати створюють теоретичне підгрунтя для активізації практичного навчання ділової комунікації майбутніх фахівців сфери обслуговування. Висновки: висвітлені організаційно-педагогічні умови є достатніми і здатні забезпечити успішне формування готовності майбутніх фахівців сфери обслуговування до діалогової комунікації у професійній діяльності. Задля підвищення рівня мовної та професійної культури, майбутнім фахівцям сфери обслуговування варто постійно працювати над собою, свідомо і відповідально ставитися до своєї професійно-мовленнєвої діяльності, яка має соціальне значення. Поєднання різних видів діяльності майбутнього фахівця сфери обслуговування полягає в інтеграції таких видів діяльності, як навчально-мовленнєва, комунікативна і туристична, які взаємодоповнюють, взаємопідсилюють, взаємопронизують одна одну і таким чином створюють умови для формування готовності до діалогової комунікації. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481 + У9(4УКР)442 р20
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73720 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|