РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000797015<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Tanana S. 
Organizational-pedagogical conditions as factor of readiness of future specialists of service sector to dialogue communication: problems and perspectives = Організаційно-педагогічні умови як чинник формування готовності майбутніх фахівців сфери обслуговування до діалогової комунікації: проблеми та перспективи / S. Tanana // Екон. вісн. ун-ту/Ун-т Григорія Сковороди в Переяславі. - 2022. - Вип. 52. - С. 22-28. - Бібліогр.: 13 назв. - англ.

Досліджено організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутніх фахівців сфери обслуговування у професійній діяльності. Мета статті - визначення організаційно-педагогічних умов, що сприяють формуванню готовності майбутніх фахівців сфери обслуговування до діалогової комунікації у професійній діяльності. Застосовано сукупність наукових методів і підходів: системний, структурний, порівняльний, факторний, що дозволило реалізувати концептуальну єдність дослідження. Спілкування є важливим соціально-психологічним аспектом будь-якої діяльності, оскільки саме у цьому процесі виявляється справжня сутність людини. Виявлено, що готовність до діалогової комунікації виступає інтегративною якістю особистості професіонала (фахівця сфери обслуговування), яка полягає в активному формуванні необхідних теоретичних знань, практичних умінь і навичок, забезпечує результативність формування даної комунікації. У структурі готовності майбутнього фахівця с фери обслуговування виділено мотиваційний (позитивне ставлення й інтерес до професійного спілкування), когнітивний (теоретичні знання про сутність і особливості ділової комунікації), комунікативний (володіння фахівцем комунікативною компетентністю, яка передбачає комунікативні, лінгвістичні, професійні уміння) компоненти, що слугували підгрунтям для визначення критеріїв, показників, рівнів сформованості готовності в майбутніх фахівців сфери обслуговування. Отримані результати створюють теоретичне підгрунтя для активізації практичного навчання ділової комунікації майбутніх фахівців сфери обслуговування. Висновки: висвітлені організаційно-педагогічні умови є достатніми і здатні забезпечити успішне формування готовності майбутніх фахівців сфери обслуговування до діалогової комунікації у професійній діяльності. Задля підвищення рівня мовної та професійної культури, майбутнім фахівцям сфери обслуговування варто постійно працювати над собою, свідомо і відповідально ставитися до своєї професійно-мовленнєвої діяльності, яка має соціальне значення. Поєднання різних видів діяльності майбутнього фахівця сфери обслуговування полягає в інтеграції таких видів діяльності, як навчально-мовленнєва, комунікативна і туристична, які взаємодоповнюють, взаємопідсилюють, взаємопронизують одна одну і таким чином створюють умови для формування готовності до діалогової комунікації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481 + У9(4УКР)442 р20

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73720 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського