Лукаш Г. П. Комунікативно-прагматичні аспекти ергонімів "дитячого світу" / Г. П. Лукаш // Зап. з ономастики. - 2020. - Вип. 23. - С. 63-83. - Бібліогр.: 80 назв. - укp.Проаналізовано назви дитячих магазинів з погляду їх комунікативно-прагматичного наповнення. Мета роботи - спроба з'ясувати основні способи мовленнєвої дії емпоронімів - назв магазинів як одиниць мовленнєвої поведінки і складника українського ергонімікону. Об'єктом дослідження є онімна категорія ергонімів, які функціонують в українському ергоніміконі. Предметом дослідження стали прагматичні завдання назв дитячих магазинів, пов'язані з учасниками спілкування, темою та ситуацією. Матеріали та методи. Основним методом дослідження є описовий, додатково використовувались порівняльно-історичний, стилістичний, екстралінгвальний. Результати. Унаслідок розвідки на матеріалі назв дитячих магазинів були підтверджені теоретичні положення щодо особливостей ергонімів як онімної категорії, на яку активно впливає мовна ситуація. Для назв дитячих магазинів запропоновано термін "мороемпороніми". Висновки: назви дитячих магазинів становлять один із продуктивних різновидів ергонімікону. Проаналізований матеріал засвідчив, що скерованість на адресата є основною ознакою ефективної комунікації в ергонімному просторі. Практична цінність роботи полягає в можливості застосування наукових положень і висновків дослідження у процесі аналізу фактичного матеріалу не тільки з ергонімії, а й з інших онімних категорій. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-316
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70256 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|