РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000797061<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Виноградова О. В. 
Управління брендом інноваційного продукту телекомунікаційного підприємства / О. В. Виноградова, В. Г. Дарчук, А. С. Снітко // Наук. зап. Держ. ун-ту телекомунікацій. - 2021. - № 1. - С. 5-11. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Обгрунтовано роль бренду підприємств як сполучної ланки між маркетинговою активністю і реакцією ринку на новий продукт. Доповнено систематизацію основних типів взаємозв'язку стратегії управління брендом та інноваційності продукту телекомунікаційних підприємств і побудовано відповідну матрицю. Визначено завдання управління брендом інновації з врахуванням особливостей ринку телекомунікаційних послуг та типу ринкового середовища та рекомендовано для кожного варіанту комплекс інструментарію маркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)386.71-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73337 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського