Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000797061<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Виноградова О. В. Управління брендом інноваційного продукту телекомунікаційного підприємства / О. В. Виноградова, В. Г. Дарчук, А. С. Снітко // Наук. зап. Держ. ун-ту телекомунікацій. - 2021. - № 1. - С. 5-11. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Обгрунтовано роль бренду підприємств як сполучної ланки між маркетинговою активністю і реакцією ринку на новий продукт. Доповнено систематизацію основних типів взаємозв'язку стратегії управління брендом та інноваційності продукту телекомунікаційних підприємств і побудовано відповідну матрицю. Визначено завдання управління брендом інновації з врахуванням особливостей ринку телекомунікаційних послуг та типу ринкового середовища та рекомендовано для кожного варіанту комплекс інструментарію маркетингу. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)386.71-55
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73337 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|