Kapnina H. Digitale instrumente im Lehr-bzw. Lernkontext = Цифрові інструменти в навчальному контексті / H. Kapnina // Теорет. й приклад. проблеми сучас. філології : зб. наук. пр.. - 2020. - Вип. 11. - С. 38-46. - Бібліогр.: 3 назв. - нім.Розглянуто проблему навчання в дигітальний час. Її мета - проаналізувати використання цифрових інструментів у навчальному контексті. В останні кілька місяців більшість викладачів стикаються з проблемою розробки своїх уроків за допомогою цифрових інструментів, які розширюють можливості аналогового навчання та пропонують інші форми навчання. Існує багато способів організувати процес навчання в цифровій формі. У глобальному розумінні можна говорити про дві моделі цифрового навчання: з викладачем та самостійну. Для першої моделі типовим є те, що процесом навчання керує викладач. Цю модель частково можна розглядати як альтернативу звичайному навчанню в аудиторіях. Важливими тут є платформи для відеоконференцій (Zoom, Skype, Microsoft Teams та інші), оскільки вони дають змогу спілкуватися між собою, тобто бачити і чути один одного; навчальна платформа університету, де викладачі структуровано представляють цілий курс; віртуальні екскурсії, що використовуються для знайомства з всесвітньо відомими музеями, галереями, бібліотеками, виставками та відомими будівлями. Самостійне навчання, якому в останній час було відведено особливу роль, дуже варіативне. Студенти можуть займатися на чисельних інтернет-платформах (вирішувати завдання з окремих тем на порталах безкоштовного навчання); використовувати різні програми, які в першу чергу можуть бути встановлені на смартфонах, а потім бути доступними скрізь; брати участь у дигітальних проектах, які не лише сприяють розвитку фахового потенціалу, але й тренують технічні та аналітичні навички. Аналізовані інструменти є частиною цифрового навчання, яке готує студентів до цифрового майбутнього.
Шифр НБУВ: Ж74512 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|