Ніколаєнко І. В. Особливості Інтернет-продажів в B2B-секторі / І. В. Ніколаєнко, В. І. Гальченко // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2021. - № 6. - С. 58-62. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Успішний бізнес B2B має одну спільну рису: продавці розуміють свою конкурентну перевагу, а цифрові інструменти допомагають їм у цьому. Якщо певний вебсайт не вирізняється серед конкурентів, є ймовірність, що він легко втратить своїх потенційних чи майбутніх клієнтів. Світ бізнес-сектора B2B величезний і, безумовно, різноманітний, але більшість функцій електронної комерції B2B-сектора або платформи управління ринком дуже схожі. Щоб запропонувати ідеальний клієнтський досвід і полегшити для інших ведення бізнесу, слід мати платформу електронної комерції з функціями, створеними спеціально "під підприємство", тобто під продавця. Щоб успішно задовольняти потреби своїх онлайн-покупців і досягти успіху на своїх конкурентних ринках, продавці B2B-секторf повинні забезпечити свої вебмагазини низкою ключових функцій для електронної комерції B2B, що висвітлено у роботі. У роботі досліджуються базові інструменти Інтернет-маркетингу у сфері B2B, які є ефективними під час просування продукції промисловими підприємствами. Визначено, що Інтернет-продажі B2B мають свої особливості, а для безпосередніх контактів з потенційними партнерами потрібно використовувати оптимізований сайт та вебаналітику. Наведено алгоритм налагодження взаємодії між покупцем і продавцем, розглянуто основні канали збуту B2B-середовища та описано проблеми, з якими стикаються підприємці під час діяльності на ринку B2B. Обгрунтовано актуальні канали збуту B2B-продукції, наведено алгоритм прийняття рішення про вихід підприємства в Інтернет-середовище та розглянуто недоліки Інтернет-продажів. Результати проведеного дослідження можуть бути корисними на ринку B2B для підвищення ефективності Інтернет-бізнесу не лише українських, але й іноземних підприємств, які діють в умовах високої мінливості чинників бізнес-середовища. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421 ф
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23244:екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|