РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000797713<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ніколаєнко І. В. 
Особливості Інтернет-продажів в B2B-секторі / І. В. Ніколаєнко, В. І. Гальченко // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2021. - № 6. - С. 58-62. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Успішний бізнес B2B має одну спільну рису: продавці розуміють свою конкурентну перевагу, а цифрові інструменти допомагають їм у цьому. Якщо певний вебсайт не вирізняється серед конкурентів, є ймовірність, що він легко втратить своїх потенційних чи майбутніх клієнтів. Світ бізнес-сектора B2B величезний і, безумовно, різноманітний, але більшість функцій електронної комерції B2B-сектора або платформи управління ринком дуже схожі. Щоб запропонувати ідеальний клієнтський досвід і полегшити для інших ведення бізнесу, слід мати платформу електронної комерції з функціями, створеними спеціально "під підприємство", тобто під продавця. Щоб успішно задовольняти потреби своїх онлайн-покупців і досягти успіху на своїх конкурентних ринках, продавці B2B-секторf повинні забезпечити свої вебмагазини низкою ключових функцій для електронної комерції B2B, що висвітлено у роботі. У роботі досліджуються базові інструменти Інтернет-маркетингу у сфері B2B, які є ефективними під час просування продукції промисловими підприємствами. Визначено, що Інтернет-продажі B2B мають свої особливості, а для безпосередніх контактів з потенційними партнерами потрібно використовувати оптимізований сайт та вебаналітику. Наведено алгоритм налагодження взаємодії між покупцем і продавцем, розглянуто основні канали збуту B2B-середовища та описано проблеми, з якими стикаються підприємці під час діяльності на ринку B2B. Обгрунтовано актуальні канали збуту B2B-продукції, наведено алгоритм прийняття рішення про вихід підприємства в Інтернет-середовище та розглянуто недоліки Інтернет-продажів. Результати проведеного дослідження можуть бути корисними на ринку B2B для підвищення ефективності Інтернет-бізнесу не лише українських, але й іноземних підприємств, які діють в умовах високої мінливості чинників бізнес-середовища.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244:екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського