РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000797798<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Козловський Ю. М. 
Інтегративно-диференційований підхід до структурування змісту навчальних дисциплін у вищій школі : [монографія] / Ю. М. Козловський, Л. В. Дольнікова; Національний університет "Львівська політехніка". - Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2021. - 147 c. - Бібліогр. в знесках - укp.

Обґрунтовано теоретико-методологічні аспекти інтеграції змісту навчальних дисциплін у системі підготовки фахівців у вищій школі. Проаналізовано зміст освіти й окреслено необхідність урахування диференціації у процесі формування змісту навчальної дисципліни, сучасні підходи до реалізації поєднання процесів інтеграції та диференціації у процесі відбору змісту навчальних дисциплін. Наведено практичні засоби реалізації інтеграції та диференціації змісту шляхом логічного структурування змісту та шляхи реалізації інтегративно-диференційованого підходу через структурування змісту навчальних дисциплін. Представлено розроблені авторські методики (на прикладі природничо-наукових дисциплін) і результати їх упровадження у практику роботи закладів вищої освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА855050 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського