РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000798306<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Летуновська Н. Є. 
Маркетинг у туризмі : підручник / Н. Є. Летуновська, О. В. Люльов; Сумський державний університет. - Суми : Сум. держ ун-т, 2020. - 269 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.

Наведено сукупність положень, що розкривають сутність маркетингу в туристичній сфері, й основні інструменти, необхідні маркетологові для успішної реалізації різноспрямованих проєктів на туристичному ринку. Розглянуто питання функціонування інфраструктури туристичного ринку, особливості комплексу "4Р" для туристичного продукту й особливості розроблення маркетингової стратегії для туристичних компаній. Висвітлено важливі аспекти організації діяльності туристичної фірми. Проаналізовано практичні приклади, що ілюструють теоретичні положення туристичного маркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.430-211.1 я73

Шифр НБУВ: ВА855702 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського