Летуновська Н. Є. Маркетинг у туризмі : підручник / Н. Є. Летуновська, О. В. Люльов; Сумський державний університет. - Суми : Сум. держ ун-т, 2020. - 269 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.Наведено сукупність положень, що розкривають сутність маркетингу в туристичній сфері, й основні інструменти, необхідні маркетологові для успішної реалізації різноспрямованих проєктів на туристичному ринку. Розглянуто питання функціонування інфраструктури туристичного ринку, особливості комплексу "4Р" для туристичного продукту й особливості розроблення маркетингової стратегії для туристичних компаній. Висвітлено важливі аспекти організації діяльності туристичної фірми. Проаналізовано практичні приклади, що ілюструють теоретичні положення туристичного маркетингу. Індекс рубрикатора НБУВ: У542.430-211.1 я73
Шифр НБУВ: ВА855702 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|