РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000798528<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Лі Цзяці 
Методика формування художньо-проектних умінь майбутніх учителів музики в процесі вивчення фахових дисциплін : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Лі Цзяці; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2018. - 21 c. - укp.

Актуалізовано проблему фахової підготовки майбутнього учителя музики через формування художньо-проєктних умінь. Розкрито сутність поняття “художньо-проєктні уміння” з урахуванням художнього середовища навчання та музично-педагогічної діяльності майбутнього учителя музики. Здійснено класифікацію художньо-проєктних умінь відповідно до характерних функцій. У контексті фахової діяльності майбутнього вчителя музики обгрунтовано структуру художньо-проєктних умінь, яка складається з операційного, організаційного, синтезуючого, продуктивно-творчого компонентів. Окреслено основні методологічні підходи та художньо-педагогічні принципи формування художньо-проєктних умінь майбутнього вчителя музики в процесі вивчення фахових дисциплін. Виявлено можливості навчального процесу мистецько-педагогічних факультетів щодо залучення студентів до художньо-проєктної діяльності. Запропоновано організаційно-методичну модель формування художньо-проєктних умінь майбутніх учителів музики, яка складається з чотирьох блоків: теоретико-методологічного, проєктувально-технологічного, формувального, контрольно-оцінювального. Опрацьовано методику формування художньо-проєктних умінь майбутніх учителів музики. Визначено критерії та показники виявлення рівнів сформованості означеного феномена. Запропоновано відповідні педагогічні умови, методи, проєктно-практичні завдання та відповідні форми роботи, які враховують специфіку художньо-проєктної діяльності майбутнього вчителя музики та дозволяють ефективно використовувати проєктну технологію в процесі вивчення музично-педагогічних дисциплін, спецкурсів та педагогічної практики. Здійснено математично-статистичну перевірку ефективності розробленої методики (за критеріями Фішера та Стьюдента).


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА435998 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського