РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000798666<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гримак А. В. 
Інформаційне забезпечення ефективності маркетингу ринку продукції для ветеринарної медицини і тваринництва / А. В. Гримак, Л. В. Курилас, Т. Є. Сенишина // Наук.-техн. бюл. Держ. н.-д. контрол. ін-ту вет. препаратів та корм. добавок і Ін-ту біології тварин. - 2021. - Вип. 22, N 1. - С. 74-78. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Досвід роботи провідних зарубіжних і вітчизняних фірм, підприємств ветмедицини підтверджує пріоритетну роль маркетингу, як механізму узагальнення й інформаційного моделювання ринку продукції для ветмедицини і тваринництва. Маркетинг організовує і управляє діяльністю підприємств з виробництва і збуту продукції із врахуванням процесів і відносин, які складаються на ринку. Ринкова маркетингова інформація - це комплексне знання ринку, яке включає вивчення факторів, без знання і аналізу яких вірогідність прийняття необгрунтованого, або позитивно-окупного рішення є досить високою. Тому, виробники продукції для ветмедицини пріоритетною інформацією вважають оперативно цінову інформацію на ринках різних рівнів, рівень конкурентоспроможності продукції та її асортимент, про запити споживачів. Важливою є інформація для підприємств, учасників ринку, щодо новин аграрної політики, статистичних повідомлень про виробництво, переробку, реалізацію продукції конкурентів і ціни, комерційні пропозиції. Зокрема, Проєкт аграрного маркетингу, за підтримки компанії "АПК-інформ" (Andryushko, 2004; Yarmak, 2004), передбачає і надає виробникам продукції, відповідно учасникам ринку, таку інформацію: щодо цін, які формуються на ринку продукції; аналізують і прогнозують цінові тенденції та розвиток цінової ситуації на ринку; про круглі столи, виставки, семінари, тренінги, які відбуваються з учасниками ринку; статистичні дані про виробництво, переробку, споживання продукції, прогнозують очікувані зміни; прайс-пропозиції від підприємств, які виробляють або реалізують продукцію; інформують про законодавчі зміни. Інформаційне забезпечення завдань маркетингу базується на використанні як соціально-економічної, так і науково-технічної інформації. Особливість маркетингової інформації полягає в необхідності вивчення характеристик продукції із врахуванням існуючих і перспективних можливостей ринку, комплексного аналізу всіх його складових. Разом з тим, використання ділової інформації в системі управління процесами, які відбуваються в ринкових відносинах, вимагають удосконалення і осучаснення методів її збору, аналізу. Дефіцит інформації, необхідної для забезпечення повноти маркетингових досліджень ринку, має місце не тільки тому, що окремі важливі дані не збираються, відповідно і не аналізуються, а й не доводяться до споживачів. В сучасних умовах орієнтація виробників продукції для ветмедицини і тваринництва на реальні вимоги ринку спонукає по-новому оцінювати інформаційні маркетингові зв'язки, що сприятиме ефективній діяльності підприємств на основі збалансованого підвищення якості продукції, її конкурентоспроможності, попиту і раціональному розподілі затрат на всіх стадіях виробництва продукції.


Індекс рубрикатора НБУВ: П80 + У9(4УКР)320-131-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72108 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського