Гримак А. В. Інформаційне забезпечення ефективності маркетингу ринку продукції для ветеринарної медицини і тваринництва / А. В. Гримак, Л. В. Курилас, Т. Є. Сенишина // Наук.-техн. бюл. Держ. н.-д. контрол. ін-ту вет. препаратів та корм. добавок і Ін-ту біології тварин. - 2021. - Вип. 22, N 1. - С. 74-78. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Досвід роботи провідних зарубіжних і вітчизняних фірм, підприємств ветмедицини підтверджує пріоритетну роль маркетингу, як механізму узагальнення й інформаційного моделювання ринку продукції для ветмедицини і тваринництва. Маркетинг організовує і управляє діяльністю підприємств з виробництва і збуту продукції із врахуванням процесів і відносин, які складаються на ринку. Ринкова маркетингова інформація - це комплексне знання ринку, яке включає вивчення факторів, без знання і аналізу яких вірогідність прийняття необгрунтованого, або позитивно-окупного рішення є досить високою. Тому, виробники продукції для ветмедицини пріоритетною інформацією вважають оперативно цінову інформацію на ринках різних рівнів, рівень конкурентоспроможності продукції та її асортимент, про запити споживачів. Важливою є інформація для підприємств, учасників ринку, щодо новин аграрної політики, статистичних повідомлень про виробництво, переробку, реалізацію продукції конкурентів і ціни, комерційні пропозиції. Зокрема, Проєкт аграрного маркетингу, за підтримки компанії "АПК-інформ" (Andryushko, 2004; Yarmak, 2004), передбачає і надає виробникам продукції, відповідно учасникам ринку, таку інформацію: щодо цін, які формуються на ринку продукції; аналізують і прогнозують цінові тенденції та розвиток цінової ситуації на ринку; про круглі столи, виставки, семінари, тренінги, які відбуваються з учасниками ринку; статистичні дані про виробництво, переробку, споживання продукції, прогнозують очікувані зміни; прайс-пропозиції від підприємств, які виробляють або реалізують продукцію; інформують про законодавчі зміни. Інформаційне забезпечення завдань маркетингу базується на використанні як соціально-економічної, так і науково-технічної інформації. Особливість маркетингової інформації полягає в необхідності вивчення характеристик продукції із врахуванням існуючих і перспективних можливостей ринку, комплексного аналізу всіх його складових. Разом з тим, використання ділової інформації в системі управління процесами, які відбуваються в ринкових відносинах, вимагають удосконалення і осучаснення методів її збору, аналізу. Дефіцит інформації, необхідної для забезпечення повноти маркетингових досліджень ринку, має місце не тільки тому, що окремі важливі дані не збираються, відповідно і не аналізуються, а й не доводяться до споживачів. В сучасних умовах орієнтація виробників продукції для ветмедицини і тваринництва на реальні вимоги ринку спонукає по-новому оцінювати інформаційні маркетингові зв'язки, що сприятиме ефективній діяльності підприємств на основі збалансованого підвищення якості продукції, її конкурентоспроможності, попиту і раціональному розподілі затрат на всіх стадіях виробництва продукції. Індекс рубрикатора НБУВ: П80 + У9(4УКР)320-131-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж72108 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|