Доній Н. Портфоліо як технологія автентичного оцінювання через партнерство / Н. Доній // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр.. - 2021. - Вип. 1. - С. 76-82. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Зазначено, що зміни в соціокультурному просторі сучасності поставили перед освітнім простором дві задачі: знайти підхід, застосування якого дасть педагогу змогу виступити в ролі партнера/оцінювача для здобувача освіти; визначити стратегію, обравши яку, педагог зможе контролювати й оцінювати в межах освітнього простору досягнення здобувача освіти, який рухається від проєкту до проєкту, й яка буде відповідати вимогам сучасного соціального простору та індивідуалізованим запитам здобувача освіти. Цікавим варіантом вирішення задач визнано технологію портфоліо. Мета роботи - розкриття суті портфоліо як технології оцінювання, що сприяє реалізації здобувачем освіти власної освітньої траєкторії та є основою для встановлення нового типу взаємовідносин у системі "педагог здобувач". Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.28
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71506 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|