РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000798894<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мушкевич В. 
Змістовні складові особистісного функціонування військовослужбовців відповідно до рівня освіти / В. Мушкевич // Психол. перспективи. - 2022. - Вип. 39. - С. 270-290. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Мета дослідження - перевірка гіпотези про значимі відмінності у рівні вираженості показників фрустрованості, агресивності і психоемоційного вигорання у досліджуваних різного освітнього рівня. Методи. Для дослідження якості характеристик досліджуваних, релевантних змістовим показникам їх фрустрованості, агресивності і психоемоційного вигорання використано методику діагностики рівня соціальної фрустрованості Л. Васермана, методику вивчення фрустраційних реакцій С. Розенцвейга, методику діагностики самооцінки психічних станів Г. Айзенка, методику вивчення показників і форм агресії А. Басса-А. Даркі, методику вивчення агресії Е. Вагнера, методику діагностики рівня емоційного вигорання В. Бойко. Результати. Встановлено, що достовірно вищий ступінь незадоволеності сферою медичного обслуговування, можливістю проводити відпустку, незадоволеності житлово-побутовими умовами, наявності показника "комунікація" при агресії демонструють ті досліджувані військовослужбовці, які мають вищу освіту. Достовірно вищий ступінь незадоволеності своїм положенням у суспільстві, незадоволеності власним способом життя в цілому, наявністю типу поведінки при фрустрації "екстрапунітивна реакція з фіксацією насамозахисті", прояву підозрілості, ворожості, вираженості показника емоційного вигорання "емоційна відчуженість", симптому емоційного вигорання "психосоматичні і психовегетативні порушення" демонструють досліджувані, які мають середню освіту. Достовірно найвищий ступінь незадоволеності рівнем власної освіченості, незадоволеності взаєминами з подружжям, прояву негативізму, синдрому емоційного вигорання "загнаність у кут", симптому емоційного вигорання "незадоволеність собою" демонструють досліджувані з неповною вищою освітою. Достовірно вищий ступінь незадоволеності способом проведення свого дозвілля, вищий ступінь прояву директивності, характеризуються типом фрустраційної реакції "імпунітивної реакції з фіксацією на самозахисті", "екстрапунітивна реакція з фіксацією на задоволенні потреби", "страх" при агресії, "опис" при агресії, прояв образи, показник "почуття провини", симптом емоційного вигорання "емоційний дефіцит", симптом емоційного вигорання "загальний рівень психоемоційного вигорання", такий симптом емоційного вигорання, як "емоційно-моральна дезорієнтація". Виявили ті досліджувані, які мають неповну середню освіту. Достовірно вищий показник типу фрустраційної поведінки "імпунітивна реакція з фіксацією на задоволенні потреби", симптом емоційного вигорання "переживання психотравмуючих обставин", демонструють випробувані із середньою спеціальною освітою. Висновки: констатовано, що у цілому освітній рівень досліджуваних ніяк не пов'язаний з проявом уних тривожності, фрустрації, агресивності і ригідності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю942-69 + Ц4(4УКР)48

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71450 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського