Чиньона І. І. Особливості впливу тривожності на розвиток соціального інтелекту студентів : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.05 / І. І. Чиньона; Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля. - Сєвєродонецьк, 2017. - 20 c. - укp.Дисертаційне дослідження присвячене вивченню особливостей впливу тривожності на розвиток соціального інтелекту студентів різних профілів навчання. Здійснено теоретико-методологічний аналіз та концептуалізацію понять "соціальний інтелект" і "тривожність". Подано теоретичну модель впливу тривожності на розвиток соціального інтелекту студентів, в основу якої покладено структурно-функціональний аналіз розуміння ґенези тривожності та соціального інтелекту у деструктивному та конструктивному напрямах. Здійснено емпіричне обґрунтування впливу тривожності на розвиток соціального інтелекту студентів. Розроблено соціально-психологічну програму розвитку соціального інтелекту як детермінанти професійного становлення студентів, що містила ціннісно-цільовий, змістовно-методологічний, організаційний, функціонально-мотиваційний, результативний блоки. Доведено ефективність та доцільність впровадження запропонованої програми та показано позитивну динаміку показників соціального інтелекту (соціального прогнозування; здатності до саморегуляції емоційного стану; соціальної адаптації). Індекс рубрикатора НБУВ: С5*332.1 + Ю940
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА436505 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|