РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000799988<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Починкова М. М. 
Формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи у процесі професійної підготовки : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / М. М. Починкова; Луганський національний університет імені Тараса Шевченка. - Старобільськ, 2021. - 44 c. - укp.

Обґрунтовано теоретико-методологічні засади формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи у процесі професійної підготовки. На підставі аналізу філософських поглядів щодо поняття "критичне мислення" розкрито витоки концепції критичного мислення у вітчизняній і зарубіжній педагогічній теорії та практиці. Визначено психолого-педагогічні засади формування критичного мислення в майбутніх учителів початкової школи, що ґрунтується на структурі особистості, яка містить підструктури спрямованості, досвіду, форм відображення, біологічної обумовленості, а також характер і здібності. Визначено критичне мислення майбутнього вчителя початкової школи як вид мислення, що на основі поєднання логічних і рефлексивних навичок у процесі роботи з фаховою інформацією дозволяє робити аргументовані оцінки та висновки, приймати обґрунтовані рішення, створювати нові ідеї в умовах мультифункційності професійної діяльності. Структуру критичного мислення представлено як сукупність чотирьох компонентів: мотиваційно-ціннісного, пізнавального, діяльнісного, рефлексивного. Схарактеризовано теоретико-методологічні засади формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи у процесі професійної підготовки. Змістовно розроблено систему формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи у процесі професійної підготовки, яка складається з єдності взаємозумовлених компонентів: ціле-результативного, теоретико-методологічного, суб'єкт-суб'єктного, змістово-технологічного, діагностичного. Перевірено ефективність системи формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи у процесі професійної підготовки. Визначено подальші перспективи дослідно-експериментальної роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.220 + Ч489.518.3 + Ю935.131-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА451045 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського