Жук Ю. О. Теоретико-методичні засади організації навчальної діяльності старшокласників в умовах комп'ютерно орієнтованого середовища навчання : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.09 / Ю. О. Жук; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки. - Київ, 2017. - 51 c. - укp.Розглянуто основні теоретичні та методичні проблеми теорії навчання в умовах інформатизації освіти, дискусійні питання щодо наслідків інформатизації навчального процесу у старших класах середньої школи. Наведено результати дослідження особливостей навчального процесу природничо-математичних дисциплін в середній загальноосвітній школі в умовах комп'ютерно орієнтованого середовища навчання. Описано результати теоретичного й емпіричного аналізу проблем комп'ютерно орієнтованих технологій навчання, особливості структури та складових середовищ навчання, побудованих на базі цифрових технологій, дослідження структурно-функціональних особливостей навчально-пізнавальної діяльності та понятійних структур, сформованих у старшокласників у процесі навчання в умовах різних середовищ навчання. Описано особливості середовищ навчання, побудованих на базі цифрових технологій, структурно-функціональні особливості навчально-пізнавальної діяльності та понятійних структур, сформованих у старшокласників у процесі навчання в умовах різних середовищ навчання. Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)2-253,022 + Ч421.253.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА436463 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|