Козіброда С. В. Використання системи комп'ютерних онтологій як засобу формування проектувальних компетентностей майбутніх інженерів-педагогів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.10 / С. В. Козіброда; Національна академія педагогічних наук України, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання. - Київ, 2018. - 20 c. - укp.Дослідження присвячено проблемі використання системи комп'ютерних онтологій (СКО) як засобу формування проектувальних компетентностей майбутніх інженерів-педагогів. Проведено аналіз тенденцій розвитку інженерно-педагогічної освіти та пов'язаних з нею понять, досліджено вітчизняний та зарубіжний досвід. Розглянуто види та напрями використання комп'ютерних онтологій майбутніми інженерами-педагогами в галузі КТ, проаналізовано СКО та критерії їх добору в навчанні майбутніх інженерів-педагогів. Визначено зміст, структуру, компоненти, критерії та рівні сформованості проектувальних компетентностей майбутніх інженерів-педагогів. Розроблено і теоретично обґрунтовано модель та методику використання СКО як засобу формування проектувальних компетентностей майбутніх інженерів-педагогів. Розроблено та описано основні компоненти методики використання систем комп'ютерних онтологій як засобу формування проектувальних компетентностей майбутніх інженерів-педагогів. Експериментальним шляхом перевірено ефективність розробленої моделі під час навчання майбутніх інженерів-педагогів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.253 + З970.4 р(4УКР)3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА436661 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|