Ратинський В. В. Особливості використання маркетингового інструментарію у сфері ресурсозабезпечення промислових підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / В. В. Ратинський; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. - Тернопіль, 2018. - 18 c. - укp.Увагу приділено поглибленню теоретичних і методичних положень, а також здійсненню аналізу особливостей використання маркетингового інструментарію у сфері ресурсозабезпечення промислових підприємств. Зауважено, що дослідження маркетингового інструментарію та його використання у сфері ресурсозабезпечення промислових підприємств показали, що його застосування в значній мірі диверсифіковане залежно до особливостей організаційного та виробничого процесу, а також галузі роботи підприємства. Встановлено, що особливості застосування маркетингового інструментарію залежать від глибини маркетингового механізму на підприємстві загалом. Визначено, що новітнім напрямком розвитку маркетингового інструментарію в сфері ресурсозабезпечення прогресивних підприємств є їх співпраця з суб'єктами інноваційного підприємництва. Акцентовано, що застосування розроблених економіко-математичних засобів маркетингового інструментарію дозволило обґрунтувати особливості залежності зміни об'ємів продажу та ціни на один з основних елементів ресурсозабезпечення - світлі нафтопродукти. Застосування лінійних рівнянь найменших квадрантів дозволило визначити відхилення об’єму продаж пального від лінії регресії. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-57-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА436734 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|