РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000801158<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Alexandrov E. 
Parametric synthesis of car suspension = Параметричний синтез підвіски автомобіля / E. Alexandrov, V. Shapovalenko, V. Baidala // Автомоб. трансп. : зб. наук. пр.. - 2022. - Вип. 50. - С. 14-20. - Бібліогр.: 10 назв. - англ.

Під час руху транспортного засобу з комфортними налаштуваннями підвіски велика ймовірність того, що такі налаштування можуть привести по перше до дискомфорту водія та пасажирів по друге в поворотах є велика ймовірність перевороту автомобіля. Більш жорстка підвіска призводить до дискомфорту під час руху по дорожніх нерівностям. Для вибору оптимальних параметрів підвіски автомобіля необхідно враховувати різні параметри підвіски автомобіля її налаштування та особливості дорожнього покриття. Ціль роботи - вирішення задачі вибору значень варійованих параметрів підвіски автомобіля - коефіцієнтів жорсткості пружних елементів і середніх значень коефіцієнтів демпфування амортизаторів, які забезпечують комфортний стан водія і пасажирів під час руху транспортного засобу. Підходи, прийняті в роботі для рішення поставлених задач, грунтуються на алгоритмічному методі параметричного синтезу динамічних систем. Отримані максимальні значення узагальнених координат, швидкостей і прискорень підресореної частини корпусу автомобіля, а також мінімальні значення функціоналів, за допомогою співвідношень можливо оцінити значення вагових коефіцієнтів адитивного функціоналу заснованого на використанні процедури Optimization Toolbox програмного пакета MATLAB або процедури Minimize програмного пакету MathCAD. За допомогою алгоритмічного методу рішення задачі параметричного синтезу динамічної системи можливо повністю автоматизувати. Аналіз процесу з заданими коефіцієнтами дозволяє виявити високу ефективність демпфірування вертикальних коливань підресореної частини кузова автомобіля. Амплітуди лінійного переміщення центру мас корпусу не перевищує 0,02 м, а амплітуда узагальненої швидкості коливань центру мас підресореної частини корпусу не перевищує величини 0,08 <$E roman {м~cdot~с sup -1}>. Отримані параметри дозволяють мінімізувати час на підбір середніх значень при проектуванні підвіски транспортного засобу. Результати можуть бути рекомендовані під час вивчення особливостей проектування підвісок транспортних засобів. Завдяки оптимізації програмного пакета MATLAB можливе моделювання при різних параметрах підвіски.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.64

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського