РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000801525<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Pambuk S. 
Marketing substantiation, organizational and economic characteristics of small business in the provision of hotel services = Маркетингове обгрунтування та організаційно-економічна характеристика малого бізнесу з надання готельних послуг / S. Pambuk, I. Ustenko, M. Mardar // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр.. - 2021. - Вип. 4. - С. 439-450. - Бібліогр.: 23 назв. - англ.

Запропоновано бізнес-модель (БМ) розвитку малого бізнесу (МБ) регіонального ринку сфери послуг України за узагальненим методичним підходом; розкрито основні аспекти та параметри розвитку об'єктів готельних послуг. Мета дослідження - розроблення методичного підходу до маркетингового обгрунтування, організаційно-економічної характеристики та управління підприємством МБ із надання готельних послуг на прикладі хостелу. Систематизація літературних джерел і підходів до розв'язання проблеми використання стратегічного управління для локальних малих підприємств вказує на необхідність розроблення універсальної БМ розвитку послуг гостинності з урахуванням особливостей регіонального ринку та інших важливих чинників. Адже завдяки вдало підібраній для конкретного часу та конкретного ринкового середовища БМ підприємства досягають стійкої конкурентної переваги. Стрімкість ринкових змін в економіці Україні та поширення підприємництва актуалізують створення дієвих алгоритмів і методик підходу до маркетингового обгрунтування та стратегічного управління підприємством МБ. Об'єктом дослідження є БМ майбутнього бізнесу в умовах реалізації бізнес-ідеї (БІ) для локального ринку. Дослідження здійснено з використанням сучасних загальнонаукових і спеціальних методів: карта БІ, PEST-аналіз, канва БМ Остервальдера, визначення вартості бізнесу за витратним, дохідним і ринковим підходами, аналіз чутливості для визначення ступеня ризику бізнесу. Інформаційну базу дослідження становили статистична та організаційна, фінансова звітність підприємств МБ із надання готельних послуг. У результаті проведених досліджень розроблено алгоритм відкриття та аналізу роботи МБ із надання готельних послуг на прикладі хостелу. Методичний підхід складається з етапів: розроблення карти комерційної ідеї; розбір потенційної комерційної ідеї та проблем, які можуть бути вирішені в разі реалізації цієї комерційної ідеї; зведений PEST-аналіз; опис моделі поведінки споживача готельних послуг; аналіз конкурентів проектного бізнесу; складання проекту практичної філософії МБ; складання БМ проектного малого підприємства; ресурсне обгрунтування; оцінка ризиків проекту. Запропонований методичний підхід може бути застосований для розроблення бізнес-плану МБ відкриття хостелу для розвитку регіонального ринку сфери послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.1 + У9(4УКР)291.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73250 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського