Pambuk S. Marketing substantiation, organizational and economic characteristics of small business in the provision of hotel services = Маркетингове обгрунтування та організаційно-економічна характеристика малого бізнесу з надання готельних послуг / S. Pambuk, I. Ustenko, M. Mardar // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр.. - 2021. - Вип. 4. - С. 439-450. - Бібліогр.: 23 назв. - англ.Запропоновано бізнес-модель (БМ) розвитку малого бізнесу (МБ) регіонального ринку сфери послуг України за узагальненим методичним підходом; розкрито основні аспекти та параметри розвитку об'єктів готельних послуг. Мета дослідження - розроблення методичного підходу до маркетингового обгрунтування, організаційно-економічної характеристики та управління підприємством МБ із надання готельних послуг на прикладі хостелу. Систематизація літературних джерел і підходів до розв'язання проблеми використання стратегічного управління для локальних малих підприємств вказує на необхідність розроблення універсальної БМ розвитку послуг гостинності з урахуванням особливостей регіонального ринку та інших важливих чинників. Адже завдяки вдало підібраній для конкретного часу та конкретного ринкового середовища БМ підприємства досягають стійкої конкурентної переваги. Стрімкість ринкових змін в економіці Україні та поширення підприємництва актуалізують створення дієвих алгоритмів і методик підходу до маркетингового обгрунтування та стратегічного управління підприємством МБ. Об'єктом дослідження є БМ майбутнього бізнесу в умовах реалізації бізнес-ідеї (БІ) для локального ринку. Дослідження здійснено з використанням сучасних загальнонаукових і спеціальних методів: карта БІ, PEST-аналіз, канва БМ Остервальдера, визначення вартості бізнесу за витратним, дохідним і ринковим підходами, аналіз чутливості для визначення ступеня ризику бізнесу. Інформаційну базу дослідження становили статистична та організаційна, фінансова звітність підприємств МБ із надання готельних послуг. У результаті проведених досліджень розроблено алгоритм відкриття та аналізу роботи МБ із надання готельних послуг на прикладі хостелу. Методичний підхід складається з етапів: розроблення карти комерційної ідеї; розбір потенційної комерційної ідеї та проблем, які можуть бути вирішені в разі реалізації цієї комерційної ідеї; зведений PEST-аналіз; опис моделі поведінки споживача готельних послуг; аналіз конкурентів проектного бізнесу; складання проекту практичної філософії МБ; складання БМ проектного малого підприємства; ресурсне обгрунтування; оцінка ризиків проекту. Запропонований методичний підхід може бути застосований для розроблення бізнес-плану МБ відкриття хостелу для розвитку регіонального ринку сфери послуг. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.1 + У9(4УКР)291.9
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73250 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|