РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000801652<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Voskolupov V. 
Marketing management as a tool for preventing crisis of agricultural enterprises = Маркетинговий менеджмент як інструмент запобігання кризовому стану сільськогосподарських підприємств / V. Voskolupov, T. Balanovska, O. Havrysh, O. Gogulya, N. Drahnieva // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр.. - 2021. - Вип. 5. - С. 410-417. - Бібліогр.: 27 назв. - англ.

Розглянуто стан і тенденції розвитку сільського господарства в Україні. Зазначено, що на нинішній день сільське господарство є однією з провідних галузей економіки України, а також аграрна продукція є основною для зовнішньої торгівлі України. Водночас є низка проблем, які перешкоджають ефективному розвиткові сільського господарства, починаючи від застарілої матеріально-технічної бази на підприємствах і до наявності на ринку значної частки імпортної сільськогосподарської продукції (СГП), ціни на яку є нижчими, ніж на українську. Встановлено, що 2019 р., у порівнянні з іншими роками, частка збиткових сільськогосподарських підприємств (СГПід) зросла. Крім того, відбулося зниження рівня рентабельності за всіма видами СГП. Зазначено, що практична реалізація ефективних інструментів управління надає змогу підприємствам зменшити розмір можливих збитків і ймовірність виникнення кризових ситуацій, поліпшити адаптованість підприємств і зміцнити свої конкурентні позиції на ринку. Встановлено, що діяльність СГПід ускладнюється конкуренцією, яка вимагає виробництва саме такої продукції, на яку є попит. Із метою запобігання кризовому стану підприємствам доцільно використовувати маркетинговий менеджмент, який передбачає управління всіма загальними та окремими функціями підприємства, а також усіма його підрозділами на основі маркетингу. Крім того, маркетинговий менеджмент передбачає орієнтацію всієї системи менеджменту підприємства на задоволення потреб споживачів. Установлено, що результатом ефективного використання маркетингового менеджменту в діяльності СГПід буде досягнення комерційної результативності та отримання соціального ефекту. Досліджено перелік процедур, за допомогою яких формується маркетинговий менеджмент на підприємстві. Розроблено орієнтири маркетингового менеджменту в СГПід, які в комплексі сприятимуть задоволенню потреб споживачів, отриманню нових конкурентних переваг і, як наслідок, підвищенню прибутковості та конкурентоспроможності підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-86

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73250 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського