РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000801780<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Яо Ямін 
Методика самоорганізації навчального простору майбутніх викладачів-музикантів у педагогічних університетах України : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Яо Ямін; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2018. - 21 c. - укp.

Досліджено проблему самоорганізації навчального простору майбутніх викладачів-музикантів у педагогічних університетах України, актуальність якої визначено необхідністю їх адаптації у надзвичайних освітніх умовах держави, що навчає, та зростанні фахової компетентності. Доведено, що ефективність самоорганізації майбутніх викладачів- музикантів забезпечується теоретичним обґрунтуванням самоорганізації навчального простору як суб’єктної категорії та урахуванням специфіки вокального навчання іноземних студентів на засадах компетентнісного та технологічного наукових підходів як провідних. Представлено авторську методику самоорганізації навчального простору майбутніх викладачів-музикантів у педагогічних університетах України, яка об'єднує мотиваційно-організаційний, проектувально-конструктивний і комунікативний емоційно-гностичний структурні компоненти, за умови її впровадження забезпечує позитивну динаміку результатів, що зафіксовані якісними та кількісними показниками у їх зростанні від низького до високого рівнів. Спираючись на визначені принципиця методика охоплює підготовчий етап, що спрямовує рефлексію власних можливостей самоорганізації навчального простору, поглиблення зацікавленості у підвищенні рівня вокальної самопідготовки; навчально-реалізаційний – на удосконалення спеціальних вокальних надбань, їх самореалізацію; презентативний – на застосування набутих знань з вокальної культури з урахуванням специфіки національного українського й китайського мистецтва, презентацію результатів самоорганізації власного навчального простору. Практичним результатом впровадження розробленої та апробованої організаційно-методичної моделі самоорганізації навчального простору майбутніх викладачів-музикантів у педагогічних університетах України є позитивна динаміка всіх структурних компонентів досліджуваного феномена. Це дає підстави визначення перспективності її впровадження та застосування для підвищення успішності фахової підготовки майбутніх викладачів-музикантів у педагогічних університетах України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА437143 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського