Кучерявий О. М. Організаційно-методичні засади впровадження дистанційних технологій в систему олімпійської освіти : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання та спорту : 24.00.01 / О. М. Кучерявий; Національний університет фізичного виховання і спорту України. - Київ, 2021. - 20 c. - укp.Розглянуто питання визначення предметної галузі олімпійської освіти як перспективного напряму гуманітарної освіти та гуманістичного виховання. Розроблено моделі олімпійської освіти з використанням сучасних інформаційних і дистанційних технологій. Здійснено аналіз науково-методичної літератури, узагальнення досвіду провідних вітчизняних і зарубіжних фахівців стосовно форм і методів дистанційного навчання, визначено їх можливості в олімпійській освіті. Диференційовано предметну галузь олімпійської освіти стосовно до різних контингентів молоді, яка навчається. Надано характеристику організаційно-управлінським моделям олімпійської освіти, що застосовуються в сучасному світі (міжнародний досвід), принципам і напрямам застосування дистанційних технологій у центрах олімпійських досліджень та освіти. Узагальнено досвід олімпійської освіти, визначено основні форми та напрями дистанційного навчання в центрах олімпійських досліджень та освіти в різних країнах світу, що стало підставою для розробки й упровадження дистанційних технологій у систему олімпійської освіти в Україні. Визначено зміст, організаційно-функціональну структуру, вплив зовнішніх і внутрішніх чинників інформаційно-освітнього середовища дистанційного навчання в Міжнародному центрі олімпійських досліджень та освіти Національного університету фізичного виховання і спорту України. На основі проведеного дослідження стверджено, що розроблений модуль дистанційної освіти "Олімпійська спадщина" в Міжнародному центрі олімпійських досліджень та освіти Національного університету фізичного виховання та спорту України доцільно розглядати як інструмент підвищення рівня освіти в галузі фізичної культури і спорту згідно з Національною стратегією розвитку освіти в Україні на період до 2021 року та Положенням про дистанційне навчання, затвердженим Наказом МОН № 466 у 2013 р. За результатами дослідження розроблено типову дистанційну модель олімпійської освіти для Центрів олімпійських досліджень та освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р31(4УКР) + Ч514(0)90 р + Ч481.290
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА451622 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|