РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000803413<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Azizova K. M. 
The theoretical aspects of marketing innovations in educational activities = Теоретичні аспекти маркетингових інновацій в освітній діяльності / K. M. Azizova // Бізнес Інформ. - 2021. - № 11. - С. 105-111. - Бібліогр.: 35 назв. - англ.

Мета роботи - теоретичне обгрунтування сутнісних ознак маркетингових інновацій в освітній діяльності, визначення їх особливостей у сучасних умовах і виявлення їх характеристик. Доведено, що маркетингові інновації відіграють важливу роль у розвитку освітньої діяльності університету. Впровадження в діяльність університету інноваційного продукту або послуги дозволяє зробити її більш успішною. Застосування сучасних методик проведення досліджень, залучення стейкхолдерів забезпечить розвиток підприємницької діяльності університету, підвищать його конкурентоспроможність на ринку освітніх послуг. Для з'ясування сутності маркетингу інновацій в освітній діяльності та його прояву на ринку освітніх послуг проаналізовано його складові елементи: суб'єкти маркетингових відносин і функції цих суб'єктів на ринку; сфера дії, цілі та об'єкти маркетингу інновацій в освітній діяльності; принципи, інструменти й особливості впровадження. Доведено, що під маркетингом інновацій в освітній діяльності слід розуміти управлінську концепцію, орієнтовану на ефективне використання потенційних можливостей і ресурсів університету для задоволення споживачів і отримання прибутку шляхом розробки та впровадження інновацій. Визначено, що основним завданням маркетингу інновацій є: визначення способів і дій стосовно того, щоб інноваційні продукти як товари представляли цінність і корисність для потенційних споживачів, поінформування їх про це та забезпечення доступності товару. Рішення даних завдань забезпечується шляхом використання таких методів маркетингу, як: дослідження ринку та потреб потенційних споживачів; пошук можливих сфер застосування інноваційного продукту; організація його просування на ринок; використання методів ціноутворення, а також різноманітних форм і методів продажу. Застосування маркетингової орієнтації при введенні інновацій в освітню діяльність передбачає проведення постійного аналізу потреб споживачів освітніх послуг, визначення структури мотивів споживачів, дослідження їх реакцій на нову або оновлену послугу, постійний моніторинг наявних і потенційних можливостей університету. Тому перспективами подальших досліджень у даному напрямі є визначення напрямків та інструментів моніторингу інноваційно-маркетингової діяльності університету.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)497.40-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського