РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000803720<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Надутенко О. Л. 
Формування художньої культури учнів як фактор удосконалення професійної майстерності викладачів музичних шкіл : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. Л. Надутенко; Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка. - Кропивницький, 2018. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему вдосконалення професійної майстерності викладачів музичних шкіл у процесі формування художньої культури учнів. Розкрито зміст, структуру й особливості формування художньої культури учнів музичної школи, критерії (самовизначення, діяльність, відповідальність), показники та рівні (високий, середній, низький) їх сформованості. Визначено художню культуру учнів музичної школи як комплексну характеристику розвиненості особистості, яка віддзеркалює загальний рівень культури та рівень спеціальних умінь і навичок. Обґрунтовано, що професійна майстерність викладача музичної школи - це загальна здатність фахівця мобілізувати набуті музично-теоретичні знання та педагогічний досвід для формулювання педагогічних задач на основі усвідомлення сучасних навчально-виховних проблем, а також вміння творчо реалізовувати їх у конкретній художньо-музичній діяльності. На основі розглянутих науково-педагогічних, філософських, психологічних і методологічних засад розроблено методику діагностики рівня сформованості художньої культури учнів музичної школи, запропоновано шляхи та методи її реалізації. Теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено ефективність педагогічних умов: самоствердження особистості учнів музичної школи; особистісна система художньо-естетичних цінностей; розвиток творчої особистості учнів музичної школи. Зокрема доведено, що педагогічні умови сформованості художньої культури особистості учнів як фактор удосконалення професійної майстерності викладачів музичних шкіл ґрунтуються на системі творчих завдань, піднесенні почуття самоцінності, на взаємодії художньо-естетичних, національних і морально-духовних цінностей музичного навчання та виховання. Реалізовано також творчо-інтегративний підхід до формування художньої культури учнів, який передбачає таку організацію музично-художньої діяльності, щоб її виконання відкривало перспективу для вдосконалення педагогічної майстерності викладачів музичних шкіл.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.23 + Щ31 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА437011 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського