РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000803803<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Тарасюк В. І. 
Принципи і методи оцінки впливу енерговитрат транспортного потоку при обґрунтуванні вибору інженерно-планувального рішення транспортно-планувальних вузлів (на прикладі м. Києва) : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.23.20 / В. І. Тарасюк; Київський національний університет будівництва і архітектури. - Київ, 2018. - 22 c. - укp.

Здійснено аналіз законодавчо-нормативної бази щодо вирішення проблем енергоефективності у транспортній галузі України, звертаючи особливу увагу на витрату ПЕР (паливно-енергетичні ресурси) автомобільним транспортом. Виконано оцінку існуючої вітчизняної та закордонної науково-дослідної бази з визначення витрати ПЕР на ВДМ (вулично-дорожна мережа) міст. Вперше застосовано транспортні енерговитрати як один із критеріїв оцінки при обґрунтуванні вибору ІПР (інженерно-планувальні рішення) ТПВ (транспортно-планувальні вузли) та визначено роль і місце транспортних енерговитрат в структурі містобудівної діяльності. Встановлено та проаналізовано фактори, що впливають на показник транспортних енерговитрат в межах ТПВ. Запропоновано введення поняття коефіцієнтів приведення ТЗ до одиничного автомобіля за показником енергетичних витрат. Розроблено та запропоновано методику визначення енерговитрат ТП (транспортний потік) з врахуванням окремих факторів, що впливають на показник транспортних енерговитрат в межах регульованих, саморегульованих і ТПВ у різних рівнях: склад, структура, швидкість і режим руху ТП, геометричні параметри ТПВ. Розроблено методику розрахунку річних транспортних енерговитрат в грошовому еквіваленті як однієї із складових техніко-економічного обґрунтування вибору ІПР ТПВ. Співставлено розрахунки енерговитрат ТП з використанням розробленої методики та програмного продукту для імітаційного моделювання – PTV Vissim. Запропоновано шляхи оптимізації існуючого ІПР ("лист конюшини") ТПВ на перетині проспект Перемоги – Кільцева дорога – проспект Академіка Палладіна у м. Київ.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082-320.7 + Н820.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА437494 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського