РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000803844<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Липовий Д. В. 
Стратегічне управління маркетингом та збутом продукції інтегрованих підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Д. В. Липовий; Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка. - Харків, 2018. - 20 c. - укp.

Обґрунтовано концепцію побудови внутрішньої вертикальної інтеграції в агропромисловому виробництві для запровадження можливостей виходу аграрних підприємств на новий рівень інфраструктури агропродовольчого ринку через формування інтегрованих підприємств за допомогою зміни їх виробничого напряму з урахуванням розвитку їх маркетингової та збутової діяльностей, при чому на відміну від існуючих положень, маркетингову діяльність для умов аграрного та агропромислового виробництва слід повністю забезпечити новим сформованим інструментарієм, а не пристосуванням існуючих теоретичних здобутків, що не враховуватиме галузевих особливостей й тим самим не зможе в повному обсязі використовуватись інтегрованими підприємствами. Удосконалено інтегрований механізм та архітектуру стратегій управління маркетинговою та збутовою діяльністю інтегрованих підприємств, в основі яких запропоновано внутрішньогосподарські зміни у взаємодії виробничої та збутової підсистем їх діяльності з метою пристосування інтегрованих виробництв та відповідних стратегій для забезпечення необхідного рівня результативності та отримання належного рівня конкурентоспроможності діяльності інтегрованих підприємств. Запропоновано інструментарій формування в інтегрованих підприємствах маркетингової діяльності та збуту шляхом виокремлення окремих особливостей стратегічного управління на нових функціональних та операційних рівнях інфраструктури агропродовольчого ринку, а також окреслення необхідності запровадження внутрішньої вертикальної інтеграції в аграрному виробництві. Визначено принципи розвитку стратегій управління маркетингом та збутом на основі існуючих положень формування товарної політики, стратегій ціноутворення та товаророзподілу для особливостей аграрного та агропромислового виробництва з урахуванням відповідних механізмів їх запровадження в діяльність інтегрованого підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-592-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА437517 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського