РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000803845<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Іванова Г. О. 
Управління потенціалом розвитку маркетингової діяльності аграрних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Г. О. Іванова; Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка. - Харків, 2018. - 19 c. - укp.

Наведено теоретичні, методичні та прикладні узагальнення нового вирішення наукового завдання, що полягає в обґрунтуванні положень управління потенціалом розвитку маркетингової діяльності аграрних підприємств для можливостей підвищення результативності їх виробничо-комерційної діяльності, а також забезпечення отримання належного рівня конкурентоспроможності та ефективного розвитку. Обґрунтовано концепцію генерування, імплементації, реалізації та розвитку потенціалу маркетингової діяльності господарюючих суб’єктів аграрної сфери, в основу якої покладено формування ринкових конкурентних переваг підприємства в площині запровадження компонент та інструментів маркетингу у виробничу, збутову, організаційну та управлінську складову їх діяльності, які базуються на принципі створення потенціалу та забезпеченні результативного розвитку аграрного виробництва, шляхом пристосування функціонально-операційних моделей, що засновані на інструментальних можливостях реалізації базових маркетингових інструментів (товарної, цінової, комунікаційної та збутової політик) у виробничо-комерційній діяльності аграрних підприємств. Удосконалено методичний підхід до проведення якісної оцінки потенціалу розвитку маркетингової діяльності господарюючих суб’єктів через поетапне оцінювання можливостей запровадження маркетингового інструментарію в системи виробничої, організаційної та управлінської складових з одночасним генеруванням, імплементацією та реалізацією конкурентних стратегій розвитку. Визначено принципи побудови механізмів генерування, реалізації та розвитку маркетингових стратегій в аграрних підприємствах з можливостями врахування кон’юнктурних змін цільових ринків агросировинної продукції, а також за рахунок встановлення характерів змін попиту та пропозиції на продукцію аграрного виробництва з ідентифікацією систем та інструментарію забезпечення розвитку маркетингового потенціалу для підвищення конкурентоспроможності господарюючих суб’єктів аграрної сфери. Запропоновано напрями формування потенціалу та шляхи розвитку маркетингової діяльності аграрних підприємств на засадах інтеграції маркетингового інструментарію в систему менеджменту підприємства через комплексну реалізацію заходів в розрізі виробничої, комунікаційної та збутової політик з урахування можливостей їх позиціонування на обраних об’єктових ринках агросировиної продукції.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА437518 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського