Соняк Н. Л. Дидактичні умови формування комунікативної компетентності молодших школярів у процесі роботи з текстом : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Н. Л. Соняк; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка. - Тернопіль, 2018. - 18 c. - укp.Подано результати теоретико-експериментального дослідження дидактичних умов формування комунікативної компетентності молодших школярів у процесі роботи з текстом. Розглянуто комунікативну компетентність молодших школярів як дидактичну проблему. Проаналізовано зміст понять "компетенція", "компетентність", "комунікативна компетенція", "комунікативна компетентність", "текст", "навчальний текст". Уточнено сутність поняття "комунікативна компетентність молодших школярів". З'ясовано психолого-педагогічні аспекти формування комунікативної компетентності учнів початкової школи. Висвітлено текст як дидактичний засіб формування комунікативної компетентності молодших школярів. Розглянуто дидактичне забезпечення, обґрунтовано дидактичні умови, розроблено дидактичну модель формування комунікативної компетентності учнів початкової школи у процесі роботи з текстом. Визначено критерії, показники та рівні сформованості комунікативної компетентності молодших школярів. Експериментально перевірено дієвість виявлених дидактичних умов. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912.33
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА437075 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|