Хавіна І. В. Формування базових професійних компетенцій бакалаврів з психології у процесі вивчення природничонаукових дисциплін : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. В. Хавіна; Вінницький державний педагогічний інститут імені Михайла Коцюбинського. - Вінниця, 2018. - 20 c. - укp.Проведено теоретичне узагальнення і запропоновано нове вирішення проблеми формування базових професійних компетенцій майбутніх бакалаврів з психології у процесі вивчення природничонаукових дисциплін. Уточнено поняття “базові професійні компетенції майбутніх бакалаврів з психології”, яке визначено як сукупність знань, умінь, навичок, а також особистісних якостей студента, що здобуті у процесі професійної природничонаукової підготовки та є фундаментатьною основою здатності успішно розв’язувати наукові психологічні теоретичні та практичні завдання професійної діяльності. Охарактеризовані структурні компоненти базових професійних компетенцій майбутніх бакалаврів з психології (мотиваційно-ціннісний, особистісний, комунікативний, когнітивно-діяльнісний). Обгрунтовано, розроблено й експериментально перевірено педагогічну технологію формування базових професійних компетенцій майбутніх бакалаврів з психології у вивченні природничонаукових дисциплін, етапами реалізації якої е: мотиваційний, теоретико-змістовий; професійно-практичний, контрольно-оцінний. Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)3-2,022
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА437542 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|