Любива В. В. Формування готовності майбутніх фахівців дошкільної освіти до творчої самореалізації у професійній діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. В. Любива; Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка. - Глухів, 2018. - 22 c. - укp.Досліджено проблему формування готовності майбутніх фахівців дошкільної освіти до творчої самореалізації у професійній діяльності. Розкрито сутність феномену "готовність до творчої самореалізації майбутніх фахівців дошкільної освіти". Виявлено та науково обґрунтовано педагогічні умови формування готовності майбутніх фахівців дошкільної освіти до творчої самореалізації у професійній діяльності. Визначено критерії (мотиваційно-ціннісний, креативно-діяльнісний, оцінний), показники, рівні (початковий, репродуктивний, творчий) готовності майбутніх фахівців дошкільної освіти до творчої самореалізації. Розроблено модель формування готовності майбутніх фахівців дошкільної освіти (теоретичний, діяльнісно-творчий, оцінно-рефлексивний етапи) до творчої самореалізації у професійній діяльності, що охоплює цільовий (мета, підходи, принципи), організаційно-змістовий (етапи, педагогічні умови, зміст підготовки, методи та форми), діагностично-оцінювальний (компоненти, критерії, показники, рівні, результат) блоки. Підготовлено методику формування готовності майбутніх фахівців дошкільної освіти до творчої самореалізації у професійній діяльності. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА437124 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|