РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000804160<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Kotenko S. 
The economic crisis as a factor in changing the structure of multimodal transportation routes = Економічна криза як фактор зміни структури маршрутів мультимодальних перевезень / S. Kotenko, S. Mashkantseva, I. Hanzhurenko, M. Vasylyuk, Y. Lavrushchenko, I. Kucher // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр.. - 2021. - Вип. 6. - С. 277-284. - Бібліогр.: 20 назв. - англ.

Розглянуто проблему оцінки впливу економічної кризи як чинника необхідності системної зміни структури маршрутів мультимодальних перевезень. Вплив економічної кризи з погляду теорії криз і кризи як онтичної категорії розглядається як рушійний фактор зміни парадигми системи мультимодальних перевезень. Тому завдання кількісної оцінки впливу економічної кризи для внутрісистемного оцінювання необхідності якісної зміни структури маршрутів транспортування вантажів, передусім найбільш вразливого їхнього виду - мультимодальних перевезень, набуває особливого значення. Протиставлено існуючій методології оптимізації перевезень математичну формалізацію, яка базується на теорії кризи та теорії графів. Це надало змогу математично коректним чином провадити аналіз у реальному часі наявних викликів і, відповідно, пропонувати зміни у структурі маршрутів мультимодальних перевезень таким чином, щоб за вказаних змін було мінімізовано вплив наявних ризиків. Вказаний підхід завадить утворенню на транспортних шляхах та у вузлах транспортної системи traffic jams і, відповідно, колапсу перевезень вантажів. Уникнення колапсу перевезень, своєю чергою, завадить його вкрай негативним соціальним, політичним, економічним наслідкам для країни. Проведеним аналізом підтверджено факт стихійного формування альтернативних наявних транспортних потоків у разі зростання рівня загроз. Стихійний характер формування нової структури перевезень поки що не призвів до колапсу транспортної системи у зв'язку з наявністю ресурсів пропускної здатності транспортної мережі та значного резерву проектної потужності транзитних транспортних вузлів - морських портів. Але за збільшення рівня загроз для більшої кількості транспортних шляхів імовірність настання колапсу збільшиться. Тому дійшли висновку, що: потрібний перманентний прогноз рівня ризиків; необхідна оцінка впливу кризи на транспортну систему; лише централізоване керування зміною структури маршрутів перевезень, зокрема мультимодальних, надасть можливість мінімізувати вплив кризи, уникнути ризику колапсу транспортної системи.


Індекс рубрикатора НБУВ: У537.460-813 + О184

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73250 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського