РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000804170<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Malykhina Y. 
Economic and legal ways of transport industry modernization in Ukraine in the context of climate change = Економіко-правові шляхи модернізації транспортної галузі України в контексті кліматичних змін / Y. Malykhina, Y. Protopopova, O. Pavlichenko, V. Pavlichenko // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр.. - 2021. - Вип. 6. - С. 377-386. - Бібліогр.: 16 назв. - англ.

Обгрунтовано необхідність модернізації транспортної галузі України з огляду на зобов'язання держави, ухвалені при підписанні міжнародних екологічних угод. Наголошено, що ухвалення Рамкової Конвенції ООН про зміну клімату та подальша її реалізація Кіотським протоколом і Паризькою угодою вимагають від держав-підписантів ужиття заходів щодо мінімізації антропогенного впливу викидів CO2 в атмосферу планети. Порівняльний аналіз якісного та кількісного складу автопарку транспортних галузей європейських держав та України доводить, що мінімізація екологічного забруднення з боку України повинна відбуватися шляхом оновлення автопарку. На основі статистичних даних якості автопарку транспортних галузей європейських держав, що практикують оподаткування викидів CO2 в атмосферу і тих, що не оподатковують шкідливі викиди CO2, продемонстровано залежність вікового стану автопарку, де оподаткування демонструє свої стимуляційні властивості до модернізації транспортних галузей та оновлення автопарків на сучасні транспортні засоби. Характеристика глобальних тенденцій мінімізації шкідливих викидів в атмосфері парникових газів дала підставу стверджувати, що запровадження екологічного податку має двоєдину природу. З одного боку, податок стимулює власників підприємств, установ, організацій транспортної галузі здійснювати капіталовкладення в екологічний транспорт задля мінімізації податкового навантаження, а з другого - оподаткування впливає на поліпшення екологічної ситуації в регіонах і на планеті в цілому. Обгрунтовано, що нормативно-правові акти, спрямовані на мінімізацію шкідливих викидів в атмосферу, надають можливість на рівні держави впроваджувати політику щодо формування, розподілу та використання податкових надходжень для боротьби з кліматичними змінами. Зроблено висновок, що податкові надходження від оподаткування викидів CO2 в атмосферу можуть спрямовуватися на підтримку транспортної галузі через приватно-державне партнерство. Також наголошується на тому, що Україна має активізувати міжнародну співпрацю і домовитися з розвиненими державами світу про підтримку модернізації української транспортної галузі з використанням фінансових механізмів та угод про передання технологій задля підвищення рівня спротиву кліматичним змінам і скорочення викидів парникових газів, що закріплені в Паризькій угоді.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73250 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського