![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000804729<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Пікалова В. В. Використання пакету GEOGEBRA як інструмента реалізації концепції STEM-освіти у процесі підготовки майбутніх учителів математики : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.10 / В. В. Пікалова; Луганський національний університет імені Тараса Шевченка. - Старобільськ, 2021. - 20 c. - укp.Розглянуто проблему розробки й упровадження педагогічних умов використання пакету GeoGebra як інструмента реалізації концепції STEM-освіти у процесі підготовки майбутніх учителів математики. На основі аналізу наукової літератури розкрито сутність концепції STEM-освіти та проаналізовано досвід її упровадження у практику підготовки майбутніх учителів математики. Схарактеризовано освітньо-розвивальний потенціал та особливості пакету GeoGebra як інструмента реалізації концепції STEM-освіти у процесі підготовки майбутніх учителів математики. Теоретично обґрунтовано педагогічні умови використання пакету GeoGebra як інструмента реалізації концепції STEM-освіти у процесі підготовки майбутніх учителів математики: створення хмаро орієнтованого освітнього середовища, яке містить програмні, інформаційні, дидактико-методичні ресурси для організації, підтримки та супроводу різних видів навчальної діяльності студентів із використанням пакету GeoGebra; уведення в освітній процес підготовки майбутніх учителів математики практикуму з проведення комп'ютерних STEM-орієнтованих досліджень у пакеті GeoGebra; застосування комплексу засобів стимулювання студентів до STEM-орієнтованого GeoGebra-моделювання у процесі організації позааудиторної роботи шляхом їх залучення до діяльності GeoGebra-спільноти на основі використання індивідуального та групового коучингу. Розроблено критеріально-діагностичний апарат для перевірки ефективності обґрунтованих педагогічних умов, проведено педагогічний експеримент. Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21 р3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА452543 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|