РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000804739<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шуміло Я. М. 
Рефлексивне управління поведінкою споживачів у маркетинговій діяльності підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Я. М. Шуміло; Національна академія наук України, Інститут економіки промисловості. - Київ, 2021. - 26 c. - укp.

Наведено вирішення актуального наукового завдання розробки концептуальних положень механізму рефлексивного управління поведінкою споживачів у маркетинговій діяльності підприємств. Досліджено методичні підходи та запропоновано концептуальні положення механізму рефлексивного управління поведінкою споживачів у маркетинговій діяльності підприємств, які передбачають виявлення рефлексивних складових поведінки споживачів у процесі прийняття рішення про придбання продуктів, формування та реалізацію рефлексивних керуючих впливів. Розроблено метод виявлення рефлексивних складових поведінки споживачів у маркетинговій діяльності підприємств, зокрема чинників, що впливають на ймовірність прояву споживачем наслідування у процесі прийняття рішення про придбання продуктів, в основу якого покладено висновки нейробіологічних досліджень В. Ключарьова й удосконалений метод багатофакторного дослідження особистості Р. Кеттелла. Здійснено формалізацію ключових рефлексивних складових, наведено послідовність етапів реалізації механізму рефлексивного управління поведінкою споживачів у маркетинговій діяльності підприємств. Розроблено інформаційну модель рефлексивного управління поведінкою споживачів у маркетинговій діяльності підприємств. На основі інформаційної моделі запропоновано організаційне забезпечення відповідного механізму, що уможливить мінімізацію витрат на впровадження концепції в маркетингову діяльність підприємств. Здійснено оцінку економічної ефективності практичного впровадження концептуальних положень. Зазначено, що реалізація запропонованого механізму рефлексивного управління поведінкою споживачів у маркетинговій діяльності дозволить посилити конкурентні позиції та збільшити обсяги продажів продуктів підприємства за рахунок підвищення попиту на них.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 + У9(4УКР)421.0-361.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА452553 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського