РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000804788<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Галущак І. Є. 
Теорія і технології формування правової компетентності майбутніх економістів в умовах неперервної університетської освіти : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / І. Є. Галущак; Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. - Одеса, 2019. - 40 c. - укp.

Висвітлено методологічні концепти дослідження проблеми формування правової компетентності майбутніх економістів в умовах неперервної університетської, що включають системний, контекстний, технологічний та компетентнісний підходи. Розкрито сутність і структуру феномена “правова компетентність майбутніх економістів в умовах неперервної університетської освіти”. Уточнено поняття “професійна підготовка майбутніх економістів”, “неперервність університетської освіти”, “освітня технологія”, “правова компетентність”. Виявлено компоненти (мотиваційний, когнітивно-гностичний, відтворювальний, рефлексивно-оцінний), критерії (ціннісно-настановчий, знаннєвий, дієвий, рефлексивний), показники та схарактеризовано рівні сформованості правової компетентності майбутніх економістів (ініціативно-продуктивний, стандартизовано-усталений, пасивно-репродуктивний). Визначено та науково обгрунтовано педагогічні умови формування правової компетентності майбутнього економіста в умовах неперервної університетської освіти (інтеграція правових дисциплін і дисциплін фахової спрямованості у процесі формування правової компетентності майбутніх економістів; забезпечення інформаційно-розвивального освітнього середовища в умовах університету; позитивна мотиваційна налаштованість майбутніх економістів на професійну діяльність правової спрямованості). Розроблено модель процесу формування правової компетентності майбутніх економістів в умовах неперервної університетської освіти, що включає інформаційно-збагачувальний, репродуктивно-діяльнісний, продуктивно-творчий, оцінно-регулятивний етапи. Зауважено, що метою першого, інформаційно-збагачувального, етапу є збагачення майбутніх фахівців необхідним обсягом знань із правових дисциплін; оволодіння таких базових понять, як “право”, “закони”, “правова свідомість”, “трудове законодавство”, “юридична відповідальність”, “правова компетентність”, покращенні рівня правових знань, умінь та навичок. Мета другого, репродуктивно-діяльнісного етапу - розвиток у студентів позитивної мотивації та ціннісного ставлення до формування правової компетентності у майбутній професійній діяльності. Мета третього, продуктивно-творчого, етапу: актуалізація потреби у професійній самореалізації та формування їх особистісної правової культури. Мета четвертого, оцінно-регулятивний, етапу формування вмінь майбутніх економістів здійснювати рефлексію, а також взаємо- та самоцінювання власної правової компетентності. Розроблено й апробовано діагностувальну й експериментальну методики та технології формування правової компетентності майбутніх економістів в умовах неперервної університетської освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА437599 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського