![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000804846<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Ковінько О. М. Маркетинговий механізм управілння підприємствами в умовах міжнародної диверсифікації бізнесу : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / О. М. Ковінько; Донецький національний університет імені Василя Стуса. - Вінниця, 2018. - 40 c. - укp.Представлено теоретичне узагальнення та нове вирішення науково-прикладної проблеми - обґрунтування концептуальних положень щодо формування маркетингового механізму управління підприємствами в умовах міжнародної диверсифікації бізнесу та створення маркетингових передумов реалізації стратегічного напряму розвитку вітчизняних аграрних підприємств з метою посилення власних конкурентних позицій на міжнародних ринках. Сформовано диверсифікаційний підхід до створення підприємствами нових пропозицій на зарубіжних ринках шляхом застосування маркетингової стратегії міжнародної диверсифікації діяльності, науково-методичний підхід до комплексного оцінювання конвергенції діяльності аграрних підприємств України в умовах міжнародної диверсифікації, маркетинговий механізм управління підприємствами в умовах міжнародної диверсифікації бізнесу, функціонально-організаційний механізм діяльності міжнародного диверсифікованого конгломератного підприємства. Доведено необхідність застосування системного підходу до оцінювання синергійного ефекту від реалізації маркетингової стратегії міжнародної диверсифікації бізнесу. Удосконалено науково-методичні підходи до застосування маркетингових досліджень в процесі маркетингового управління діяльністю підприємства на міжнародних ринках, науково-методичний підхід до стратегізації диверсифікаційної діяльності. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА437469 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|