Турчин Л. Я. Формування адаптивного механізму узгодження концепцій маркетинг-міксу і логістичного міксу / Л. Я. Турчин // Актуал. проблеми інновац. економіки. - 2021. - № 2. - С. 5-10. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Запропоновано та обгрунтовано адаптивний механізм узгодження концепцій маркетинг-міксу і логістичного міксу, що представляє собою комплекс маркетингово-логістичного управління, побудований на взаємодії концептуального блоку та забезпечуючого блоку. Функціональне наповнення концептуального блоку полягає в розробці стратегії і тактики виробничої, збутової діяльності, цінової політики. Забезпечуючий блок зорієнтовано на визначення параметрів і реалізацію операційної діяльності з формування запасів, складування, транспортування продукції (управління рухом матеріального потоку). Маркетингова складова механізму індукується розв'язанням прикладних завдань аналізу ринку. В структурі взаємовідносин "маркетинг - логістика" логістичний менеджмент виконує інтегруючу функцію, координуючі дій постачальників, агентів із закупівель, виробників, маркетологів, учасників каналів товароруху і покупців. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж101404 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|