РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000805579<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мармуль Л. О. 
Механізми, мотиви та стимули забезпечення стратегічних пріоритетів розвитку туристичних підприємств на селі / Л. О. Мармуль, Л. Ю. Леваєва, В. Ф. Яровий // Екон. вісн. ун-ту/Ун-т Григорія Сковороди в Переяславі. - 2022. - Вип. 54. - С. 38-45. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Предмет дослідження - теоретичні та практичні аспекти функціонування туристичних підприємств, у тому числі и сільській місцевості, формування та використання їх механізмів, стимулів і мотивів для забезпечення стратегічних пріоритетів розвитку й підвищення конкурентоспроможності на перспективу. Мета роботи - виявлення чинників формування та використання механізмів, стимулів та мотивів забезпечення стратегічних пріоритетів розвитку туристичних підприємств на селі, їх складники, ефективність, потенційні можливості. Методологічна основа статті - загальнонаукові та спеціальні методи наукового пізнання: системно-структурного аналізу і синтезу, проблемно-цільового підходу, статистико-економічні, історичний, монографічний. Результати роботи. Виявлені конкурентні переваги, ризики, вузькі місця, ресурси та можливості як чинники формування механізмів, стимулів та мотивів розвитку туристичних підприємств, у тому числі на селі. Визначено їх складники та роль у забезпеченні стратегічних пріоритетів туристичної діяльності. Обгрунтовані напрями та джерела подальшого удосконалення, насамперед, через врахування екологічних мотивів і стимулів, застосування механізмів та інструментів поведінкової економіки і фінансів, естетичних складників. Галузь застосування результатів. Результати можуть бути використані туристичними підприємствами, територіальними громадами, регіональними та державними органами влади, громадськими організаціями, окремими підприємцями й активістами, закладами вищої освіти, науковими установами. Висновки: при обгрунтуванні механізмів, виявленні мотивів та розробці стимулів туристичної діяльності на перспективу слід враховувати психологічні та поведінкові чинники, які важко піддаються систематизації. Йдеться про позитивні емоції, бажання, амбіції, переконання, уподобання, поведінкові фінанси, які також можуть бути і мотивами, й стимулами, і механізмами тією або іншою мірою одночасно. Так, це можуть бути сподівання на реалізацію родинного бізнесу, щоб його могли успадкувати й розвивати наступні покоління; зібрати велику родину під одним дахом тощо. Нарешті, людям приємно, коли ними захоплюються, їх хвалять, ставлять у приклад, демонструють вдячність і т.д.


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР)642.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73720 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського