РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000805988<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мудра І. М. 
Менеджмент і маркетинг ЗМІ : навч. посіб. / І. М. Мудра; Національний університет "Львівська політехніка". - Львів : Галицька Видавнича Спілка, 2022. - 139 c. - Бібліогр.: с. 130-139 - укp.

Висвітлено головні аспекти медіаменеджменту та медіамаркетингу. Охарактеризовано основні функції та завдання менеджменту в редакціях ЗМІ. Описано рівні менеджменту в редакції мас-медіа. Подано інформацію про ринок і маркетингові стратегії ЗМІ, класифікацію маркетингових стратегій, методи маркетингу у ЗМІ. Розкрито сутність сегментації медіаринку. Увагу приділено функціям маркетингової інформаційної системи, етапам проведення маркетингових досліджень, стратегіям збуту газет і журналів, особливостям просування телепродукції.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)497.70-21 я73 + У9(4УКР)497.60-21 я73 + Ч62 к94 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА858057 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського