Мудра І. М. Менеджмент і маркетинг ЗМІ : навч. посіб. / І. М. Мудра; Національний університет "Львівська політехніка". - Львів : Галицька Видавнича Спілка, 2022. - 139 c. - Бібліогр.: с. 130-139 - укp.Висвітлено головні аспекти медіаменеджменту та медіамаркетингу. Охарактеризовано основні функції та завдання менеджменту в редакціях ЗМІ. Описано рівні менеджменту в редакції мас-медіа. Подано інформацію про ринок і маркетингові стратегії ЗМІ, класифікацію маркетингових стратегій, методи маркетингу у ЗМІ. Розкрито сутність сегментації медіаринку. Увагу приділено функціям маркетингової інформаційної системи, етапам проведення маркетингових досліджень, стратегіям збуту газет і журналів, особливостям просування телепродукції. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)497.70-21 я73 + У9(4УКР)497.60-21 я73 + Ч62 к94 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА858057 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|