РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000806792<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Kuzmenko O. S. 
Methodological features of professionally oriented education of physical engineering disciplines based on STEM technologies: aspect of ontological approach = Методичні особливості професійно зорієнтованого навчання фізико-інженерних дисциплін на основі STEM-технологій: аспект онтологічного підходу / O. S. Kuzmenko, V. B. Demianenko, I. M. Savchenko, V. M. Demianenko // Наук. зап. Малої акад. наук України : зб. наук. пр.. - 2021. - № 1. - С. 57-68. - Бібліогр.: 12 назв. - англ.

Розглянуто актуальність проблеми взаємозв'язку навчання фізики і професійно зорієнтованих дисциплін на основі STEM-технологій в умовах онтологічного підходу у процесі підготовки здобувачів освіти з інженерного та технічного напрямів за освітньо-професійною програмою спеціальності 272 "Авіаційний транспорт". Розроблена та запропонована методика навчання фізики на основі STEM-технологій з урахуванням дефініції онтології спрямована на формування у суб'єктів навчання STEM skills, що зумовлено поставленим перед освітніми закладами завданням значно підвищити якість знань студентів, роль навчання у формуванні їх стилю мислення і пізнавальних здібностей в умовах розвитку STEM-освіти. Визначено, що одним з інноваційних напрямів сучасної освіти є впровадження STEM-освіти, яка передбачає об'єднання наук, спрямованих на розвиток STEM-технологій, на інноваційне мислення та забезпечення потреби в добре підготовлених інженерно-технічних фахівцях. Обгрунтовано методичні особливості професійно зорієнтованого навчання фізико-інженерних дисциплін на основі STEM-технологій з урахуванням онтологічного підходу. У процесі проведення педагогічного експерименту застосовувались теоретичні та емпіричні методи дослідження. Зокрема, здійснено аналіз філософської, психолого-педагогічної, навчально-методичної літератури, рекомендованих підручників і навчальних посібників з методики навчання фізики в контексті розвитку STEM-освіти. Проводилися спостереження, анкетування, тестування, опитування, бесіди з науковцями та студентами. Отримані результати всебічно проаналізовані та опрацьовані за допомогою методів математичної статистики. Результати проведеного порівняльного експерименту з виявлення ефективності запропонованої методики навчання фізики в контексті STEM-освіти показали, що рівень сформованості фізичних знань, умінь і навичок студентів у контрольних групах є нижчим, ніж відповідний рівень в експериментальних групах.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-53

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74206 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського